izdaja: 1., veljavni od 1.7.2020
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT)., na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.
1. Registracija
Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Registracija je obvezna le za pridobitev članstva. Vnešeni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil!
2. Naročilo
Po oddaji naročila, prejme kupec, še isti dan, na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku 12 (dvanajstih) ur sporoči na naš elektronski naslov. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem/upravljalcem spletne trgovine, nepreklicno sklenjena. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je dostopna vsak delovni dan med 9. in 15. uro. Prodajalec v roku 1 – 7 delovnih dni naročen/e izdelek/ke zapakira in odpošlje. Glede na uradni rok dostave našega pogodbenega partnerja (1-5 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 4 do največ 15 delovnih dni po oddaji naročila.
3. Plačevanje
Plačilne možnosti so naslednje:
a.) po povzetju; pošiljko pošljemo preko Pošte Slovenije, GLS ali DPD z odkupno vrednostjo,
b.) po predračunu; ko kupec opravi naročilo, mu po e-pošti pošljemo predračun. Takoj ko je plačilo vidno na našem poslovnem računu, izdelke pripravimo in odpošljemo na želeni naslov.
4. Dostava
Stroški pošiljanja znašajo 9,90 EUR. Osebni prevzem je mogoč vsak delavnik od 9,00 -15,00 ure vendar le po predhodnem dogovoru. Kupec predhodno pokliče na našo gsm številko 051-357-828 in se dogovori za točno uro prevzema. Mesto prevzema: Wellgo24, Borut Doles s.p., Župančičeva ulica 2, 6230 Postojna. Mesto prevzema se lahko spremeni po telefonskem dogovoru.
5. Cene
Prodajalec ni zavezanec za DDV, tako da cene ne vsebujejo DDV. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila! V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev, ki bo šla v smer obojestranskega zadovoljstva.
6. Brezplačna darila
Pri vsakem nakupu nad 900,00 EUR (brez poštnine) kupcu priznamo dodatni 2% popust. Popust je obračunan naknadno po oddaji naročila in kupec preje nov predračun / račun z upoštevanim popustom.
7. Popusti za zveste kupce
Kupec, ki opravi v tekočem letu nakupe v vrednosti nad 900 EUR je naslednje leto upravičen do celoletnega 2% popusta za vsa naročila.
8. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa
Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 14 dni od prejema blaga brez navedbe razlogov, pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec.
Kupec ima pri nakupu blaga na daljavo pravico, da ga pregleda in ugotovi naravo, lastnosti in delovanje izdelka. Skladno z določili 43.č in b43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).
Kupcu pripada pravica, da v 14 dneh po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: info@masazna-miza.si, blago pa vrniti v tridesetih (30.) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Za odstop od pogodbe pa lahko uporabite tudi obrazec za odstop od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži.
Prodajalec ne sprejema odkupnih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v štirinajstih (14.) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva.
Prodajalec si pridržuje pravico, da po osebni presoji zavrne kupčevo naročilo in odstopi od pogodbe. Prodajalec na podlagi bonitetne ocene, blokad TRR računov, načini komunikacije, ter osebne presoje lahko kadarkoli prekliče naročilo. Prodajalec se zavezuje, da bo ob tem kupca obvestil in nedvoumno podal pisno izjavo, da odstopa od naročila. Prodajalec si lasti pravico, da zavrne naročilo tako fizičnim osebam, kot tudi pravnim subjektom. Prodajalec ni dolžan stranki / kupcu pojasnjevati vzroka odločitve, saj gre za interno odločitev znotraj podjetja Wellgo24, ki presodi ali je stranka t. i. rizična, zaupanja vredna ali ne.
9. Reklamacije
Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopaj od kupčevega naročila. Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 051-357-828, preko e-pošte: info@masazna-miza.si, pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko Pošte Slovenije. Izdelek je možno vrniti tudi osebno po predhodnem dogovoru preko telefona na št. 051-357-828. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
10. Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Na podlagi garancije lahko potrošnik od garanta (proizvajalec, uvoznik ali prodajalec) v garancijskem roku zahteva brezplačno odpravo napake. Če podjetje napake ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezhiben izdelek. Če podjetje ne odpravi napake in ne zamenja izdelka, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine ali zahteva sorazmerno vračilo kupnine. Enake pravice pripadajo tudi kupcem, ki se po ZVPot ne štejejo za potrošnike.
Če torej popravilo izdelka v okviru garancije ni mogoče ali pa traja več kot 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za enak nov brezhiben izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.
11. STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi Pošte Slovenije in sicer tako, da o zadevi seveda najprej obvestite nas preko e-pošte: info@masazna-miza.si ali preko telefonske št.: 051-357-828, mi pa Vam po predhodnem dogovoru z Vami, pošljemo kurirja Pošte Slovenije, ki prevzame pošiljko v enakem stanju, kot ste jo prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili), vi pa izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
12. Komunikacija
Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.
13. Mnenja in komentarji uporabnikov
Mnenja oz. komentarji uporabnikov spletne trgovine Masažne mize ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nosijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.
14. Odveza odgovornosti
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
15. Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je direktor družbe Wellgo24 Borut Doles; gsm: 051-357-828, e-pošta: info@masazna-miza.si
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Obstaja pa možnost izvensodnega reševanja sporov in druga pravna sredstva, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihova dostopnost, če je potrebno. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
16. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Kot kupec v naši spletni trgovini ste v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) upravičeni do izvensodnega reševanja sporov. Potrošniške spore lahko izvensodno rešujete prek evropske platforme za reševanje potrošniških sporov (SRPS). V Sloveniji (še) nismo potrdili posameznega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.
17. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju (ZEPT)
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico,
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine,
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- spreminja izbrani kraj dostave.
- pregleduje in potrjuje posamezne spremembe naročila. S končno potrditvijo kupec naročilo odda.
- Wellgo24 pošlje potrditev o prejemu naročila na elektronski naslov kupca.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika. Pogodba se sklene izključno v slovenskem jeziku.
18. Izjava o varovanju osebnih podatkov
Podjetje Wellgo24, Borut Doles s.p., ki upravlja spletno trgovino Masažna miza (https://masazna-miza.si), se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Podjetje Wellgo24, Borut Doles s.p.. za potrebe poslovanja spletne trgovine Masažna miza (www.masazna-miza.si) zbira naslednje podatke uporabnikov:
- ime in priimek
- naslov in kraj bivanja
- naslov za pošiljanje naročenega blaga
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
- geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
- ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjamo.
Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino Masažna miza – www.masazna-miza.si
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih podjetje Wellgo24, Borut Doles s.p.. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.
19. Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine
Wellgo24, Borut Doles s.p.
Župančičeva ulica 2, 6230 Postojna, Slovenija
GSM: 051-357-828
info@masazna-miza.si
www.masazna-miza.si
Osnovni podatki:
Davčna št.: 80126707
Podjetje ni zavezanec za DDV.
Podjetje je od 3. 7. 2020 vpisano v poslovni register Slovenije pod matično številko 8674060000.
V Postojni, dne 3.7.2020
Borut Doles
direktor