Reklamacije in vračila

1. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa

Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 14. dni od prejema blaga, pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec.


Kupcu pripada pravica, da v 14. dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 30 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: info@masazna-miza.si, blago pa vrniti v tridesetih (30.) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. V primeru, da kupec želi, da mi prevzamemo na domu, poslovnem prostoru ali drugi lokaciji blago in kupec upošteva odstop od pogodbe zaračunavamo stroške v višini 0,37€ /km – drugih stroškov ne zaračunavamo. Blago mora biti nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži.

Prodajalec ne sprejema odkupninskih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva.

Prodajalec si pridržuje pravico, da po osebni presoji zavrne kupčevo naročilo in odstopi od pogodbe. Prodajalec na podlagi bonitetne ocene, blokad TRR računov, načini komunikacije, ter osebne presoje lahko kadarkoli prekliče naročilo. Prodajalec se zavezuje, da bo ob tem kupca obvestil in nedvoumno podal pisno izjavo, da odstopa od naročila. Prodajalec si lasti pravico, da zavrne naročilo tako fizičnim osebam, kot tudi pravnim subjektom. Prodajalec ni dolžan stranki / kupcu pojasnjevati vzroka odločitve, saj gre za interno odločitev znotraj podjetja Wellgo24, ki presodi ali je stranka t.i. rizična, zaupanja vredna ali ne.

2. Reklamacije in garancija

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 051-357-828, preko e-pošte: info@masazna-miza.si, pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov preko Pošte Slovenije.


V primeru, da kupec želi, da mi prevzamemo na domu, poslovnem prostoru ali drugi lokaciji blago in kupec upošteva odstop od pogodbe zaračunavamo stroške v višini 0,37€ /km – drugih stroškov ne zaračunavamo. Izdelek je možno vrniti tudi osebno po predhodnem dogovoru preko telefona na št. 051-357-828. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

V primeru, da je paket, ki ga prejmete ob naročilu blaga, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije Pošte Slovenije in sicer tako, da o zadevi najprej obvestite nas preko e-pošte: info@masazna-miza.si ali preko telefonske št.: 051-357-828, mi pa Vam po predhodnem dogovoru z Vami omogočamo zamenjavo za identični produkt.  Poškodovani produkt nam vrnite v enakem stanju, kot ste ga prejeli na naš naslov. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.